Ja man ska defenitivt inte köpa en BB om man är rädd för att skruva! den saken är säker! Har precis sålt min BB som jag kostade på ca 5000kr i enbart delar(styrleder, spindelleder, bussningar, fälgar osv osv osv) jag tillbringade en hel vinter i garaget.. Rev hela cykeln totalt i molekyler och byggde upp den igen (denna gången byggdes den ihop funktionsduglig)säkerligen 4timmar dagligen med att porta o plana toppen, bygga om och förbättra, justera osv.. bytte varenda skruv mot sånna som inte är gängtrasiga från fabrik, hela framvagnen är totalt felkonstruerad från fabrik så den MÅSTE byggas om om man ska åka fortare än 70km/h.. Att en BB är vägregistrerad är ett mirakel.. den är totalt livsfarlig och opålitlig i högre hastigheter då den är felkonstruerad lite här och där.. bromsbelägg ramlar bort osv... visst jag älskar att skruva o bygga om till det bättre o se resultat.. men var det värt det? SVAR NEJ! Dit jag vill komma är att har man inte riktigt redigt med verktyg och kan skruva o bygga så ska man köpa en dyrare/bättre maskin.. Om man nu inte håller sig till skogen där inga medtrafikanter finns...