Vi är inte äns understöd... vi är "the tip of the sword" jag har börjat spamma på en tripod roterande anordning att fästa min "Super soaker" kul att det har blivit så stort som det faktiskt är... Om 10% av dem som har anmält sig faktiskt kommer så kommer det fortfarande att bli ett fett slag! Om du vill så kan vi ju ordna ett rondell slag runt medborgarplats fontänen! Cya there
Citat från: "cracest"Vi är inte äns understöd... vi är "the tip of the sword" jag har börjat spamma på en tripod roterande anordning att fästa min "Super soaker" kul att det har blivit så stort som det faktiskt är... Om 10% av dem som har anmält sig faktiskt kommer så kommer det fortfarande att bli ett fett slag! Om du vill så kan vi ju ordna ett rondell slag runt medborgarplats fontänen! Cya thereFan det skulle vara kul som fan.. Men jag körde omkull på fyrhjulingen i helgen, var på träff med ATV sthlm och Gotlands ATV, spricka i nyckelenet, trasig muskel och trasiga revben.. blir vila i minst en månad =(
krya på dig. revbensskador tar sjukt lång tid att läka om man är för ivrig och belastar dem innan läkt. har haft svårt att hålla mig ut karten och är väl nu inne på 4:e månaden med känningar av dem.