Tjena Vem är det som är din ÅF?Själv har jag Fyrhjuling.se vilka har givit mig bra service. Sedan kan man ju önska att de hade ett komplett reservdels lager hemma, Alltid öppet och flyttade butiken lite närmare rotebro... = jag ångrar INTE att jag valde dem som ÅF och har oftat rekomenderat dem när folk frågat var man köper fyrhjuling.
johan_SMC250:Hmm undra om det är dig jag sett.. Jag bor precis i början av vasavägen. Har släpat ungarna på snowracer, pulka och pressening på golfbanans parkering. Vi får väl ta en tur någon dag.
Det var som fan... Jag brukad också köra till kokalite men med min son Elliot. Nu har han dock bytt från kokalite till en dag-mamma eftersom de inte hade någon syskon grupp (damen undrar om Amanda går på prinsessan?). Jag kör till Kista (IBM HK) varje dag. Vilken väg tar du till akalla? Själv brukar jag ta motorvägen. Inte så kul men man slipper alla röd-ljus. Har provat att åka över bögs gård men vill inte ta den vägen så ofta.. Tror att folk skulle reta sig på det. Har även provat över järvafältet.