Citat från: "Lillhajen"Citat från: "core_am"Citat från: "Zoobee"Citat från: "core_am"vad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?Kanske blir lite tjaffs vid ett garantiärende om inte servicearna har skötts :?nja måste isåfall vara olika mellan säljarna10 timmars servicen är ett av grundkraven för garanti från BRP. Sen är det upp till ÅF med goodwillgranti som de själva står för..//Lmin säljare sa att det där med timmarna gjorde inget, utan jag kunde lungt köra längre för det håller dom för.. så jag lämmnade in min vid 30 timmar och det sa dom inget om och allt med garanti osv fanns kvar
Citat från: "core_am"Citat från: "Zoobee"Citat från: "core_am"vad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?Kanske blir lite tjaffs vid ett garantiärende om inte servicearna har skötts :?nja måste isåfall vara olika mellan säljarna10 timmars servicen är ett av grundkraven för garanti från BRP. Sen är det upp till ÅF med goodwillgranti som de själva står för..//L
Citat från: "Zoobee"Citat från: "core_am"vad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?Kanske blir lite tjaffs vid ett garantiärende om inte servicearna har skötts :?nja måste isåfall vara olika mellan säljarna
Citat från: "core_am"vad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?Kanske blir lite tjaffs vid ett garantiärende om inte servicearna har skötts :?
vad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?
Citat från: core_amCitat från: LillhajenCitat från: core_amCitat från: ZoobeeCitat från: core_amvad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?Kanske blir lite tjaffs vid ett garantiärende om inte servicearna har skötts :?nja måste isåfall vara olika mellan säljarna10 timmars servicen är ett av grundkraven för garanti från BRP. Sen är det upp till ÅF med goodwillgranti som de själva står för..//Lmin säljare sa att det där med timmarna gjorde inget, utan jag kunde lungt köra längre för det håller dom för.. så jag lämmnade in min vid 30 timmar och det sa dom inget om och allt med garanti osv fanns kvarOm du inte far en AF att verifiera att du gjort 10 timmars, sa blir det ingen garanti fran BRP....//L
Citat från: LillhajenCitat från: core_amCitat från: ZoobeeCitat från: core_amvad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?Kanske blir lite tjaffs vid ett garantiärende om inte servicearna har skötts :?nja måste isåfall vara olika mellan säljarna10 timmars servicen är ett av grundkraven för garanti från BRP. Sen är det upp till ÅF med goodwillgranti som de själva står för..//Lmin säljare sa att det där med timmarna gjorde inget, utan jag kunde lungt köra längre för det håller dom för.. så jag lämmnade in min vid 30 timmar och det sa dom inget om och allt med garanti osv fanns kvar
Citat från: core_amCitat från: ZoobeeCitat från: core_amvad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?Kanske blir lite tjaffs vid ett garantiärende om inte servicearna har skötts :?nja måste isåfall vara olika mellan säljarna10 timmars servicen är ett av grundkraven för garanti från BRP. Sen är det upp till ÅF med goodwillgranti som de själva står för..//L
Citat från: ZoobeeCitat från: core_amvad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?Kanske blir lite tjaffs vid ett garantiärende om inte servicearna har skötts :?nja måste isåfall vara olika mellan säljarna
Citat från: core_amvad händer om man inte följer service tiderna? 10h och 30 h och så vidare?Kanske blir lite tjaffs vid ett garantiärende om inte servicearna har skötts :?