Citat från: "Ben_Dover"Ha! Jävligt skumt!"Spärrad till 45 km" Det måste ju betyda att den klassas som EU-moped (EU-traktorer har jag aldrig hört talas om,även om man får köra eu-moppe på traktorkort!) men jag trodde att en eu-moppe skulle ha högst 50cc för att klassas som moppe?! Inte kan väl en 500 klassas som moped?!Isf. kan man ju spärra en GSX 1100 till 45 km/h. och typa den som moppe också,eller?! Det med 50cc stämmer när det är bensindiven.MEN är det diesel så får det vara 500cc,kolla dom mesta moppebilarna är diesel o ligger mellan 400-500cc..NesseP.S jag skall iallafall ringa dit o kolla
Ha! Jävligt skumt!"Spärrad till 45 km" Det måste ju betyda att den klassas som EU-moped (EU-traktorer har jag aldrig hört talas om,även om man får köra eu-moppe på traktorkort!) men jag trodde att en eu-moppe skulle ha högst 50cc för att klassas som moppe?! Inte kan väl en 500 klassas som moped?!Isf. kan man ju spärra en GSX 1100 till 45 km/h. och typa den som moppe också,eller?!
Verkar så MEN den bytes vid köp mot pristillägg sa han.Lappen som han kallade sig för nådde inte net till fotstegen för stolen var för hög.Man slog även i knäna när man svänger med en stol iställer för sadel.Nesse
Citat från: "Nesse"Verkar så MEN den bytes vid köp mot pristillägg sa han.Lappen som han kallade sig för nådde inte net till fotstegen för stolen var för hög.Man slog även i knäna när man svänger med en stol iställer för sadel.NesseHa,ha,ha..."lappen" är ett samlingsnamn för Samer här uppe!Dom är ju ofta lite korta i rocken,så det förstår jag! Men vad fan är en "EU-traktor"? Vad är definitionen på ett sånt fordon?
Det sitter alltså en fartstrypning och inte än effekstrypning monterad ?//L