Mm, håller helt med er där .. Var in där jag också när jag skulle köpa min också .. Man man tappade sugen ganska fort när man stog i butiken .. Fyndplatsen i Bergsjö vart det ist för min del .
Citat från: Pirken skrivet 12 september 2008 kl. 22:55:27Mm, håller helt med er där .. Var in där jag också när jag skulle köpa min också .. Man man tappade sugen ganska fort när man stog i butiken .. Fyndplatsen i Bergsjö vart det ist för min del . Tänk på det, alla åf:s är skyldiga att ta åt sej garantiåtaganden. Man behöver inte ha köpt maskinen där.
4-5 veckor ! polarn har snart väntat 3 månader på en kardan ..
Varning !!!! Kör inte med Outlander eller Renegade ,X , på crossbana , det går att köra om du har en fet plånbok , men kör då så försiktig du bara kan , 4*4 maskiner ska inte köra på crossbanan, det brukar gå nått sönder på maskinen . Och man får bara problem med BRP ,sen är tar det 4-5 veckor att få hem delar . Problemet är när du hoppar lite, så vill motoren gå till tomgång ( Om du släpper på gasen) , och bakhjulen rullar i samma fart ,som du kör , sen när bakdäcken kommer till backen ,så vill det smälla till i kardan , för då har bakhjulen mindre fart än vad du kör och varje gång det händer ´,blir det större o större o större o större ,osv, glapp i axlar o driv knutar.Så gå ute till eran maskin, lyft upp maskien och bakhjulen, ta en hand på kardan o dra o ryck , så känner ni själva .... Detta är oxså ett tipa när ni ska köpa en beg Outlander.Renegade,X, kolla detta noga .......