hej hej hallå!Efter snart ett års missöden, lagningar, fixande och trixande så lackade jag ur på min ÅF. Det sista som hände var att min CF dog 4 gånger på två mil, helt tvärt.Nu har Atvsweden beslutat att jag skall få en ny begagnad maskin, en likadan. Ska bli jäkligt kul och se hur långt jag kan åka på den innan däcken trillar av eller liknande. De skulle diskutera hur vi skulle lösa allt då den beg. jag skall få inte hade gått lika långt och inte var riktigt lika skadad i plasten som min är... snacka om småsint... Jag återkommer!!/Mart
Antingen köper man STIGA som kostar ellerShing shooong som inte kostar Moget inlägg :!: :idea:
Men vart får ATV-Trading sin beggade maskin ifrån? De handlar väl bara med nya maskiner. Kan det vara så att du kommer att få en tidigare inbytt problem maskin som de nu "fixat"?
Men vart får ATV-Trading sin beggade maskin ifrån? De handlar väl bara med nya maskiner. Kan det vara så att du kommer att få en tidigare inbytt problem maskin som de nu "fixat"?Nä jag håller med e tidigare "talare" du borde få en ny maskin om det är så att du haft problem sedan mest hela tiden.
Citat från: "STENE"Men vart får ATV-Trading sin beggade maskin ifrån? De handlar väl bara med nya maskiner. Kan det vara så att du kommer att få en tidigare inbytt problem maskin som de nu "fixat"?Nä jag håller med e tidigare "talare" du borde få en ny maskin om det är så att du haft problem sedan mest hela tiden.ähhuummm,, Atv-trading???keep me out of this,,, Du menar väl Atv sweden?? :wink:
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️