Scramblern verkar vara en grym maskin, grattis till ett bra köp
Nä! faktiskt inte, så länge man håller tummen i styr. Den är väldigt förlåtande och man kan köra riktigt lungt å skönt i skogen med bra kraft. Trycker man däremot till det sista lilla på gasen så ryter den till ganska bra. Nu har jag fortfarande inte kört så mycket, men har just kommit in sedan en tur i skogen och det finns väl lite att påpeka kanske. På det stora hela är maskinen underbar att köra, men det finns också minus, så som bara ett handbromshantag (som jag tycker sitter malplacerat på vänster handtag) Startnyckeln är nästan oåtkomligt med handskar på. Växellägena är lite för tröga. Men det är egentligen småsaker. Så på det stora hela är jag mer än nöjd med maskinen. Som jag tidigare har sagt så har jag inte så mycket att jämföra med i denna klassen då jag endast har kört 300-400 av olika fabrikat, men scrablern slår dessa med hästlängder. Det är helt enklet en maskin med oerhört mycket körglädje, även om man är 50 år
Körglädje har inget med ålder att göra, fördelen med att vara i medelåldern som det så fint heter är ju att man har råd med dyrare leksaker nu .
Vilken frän MASKIN!!!! riktigt brutal... Och rallyt är en lördag kan jag informera om...
Lördagar "brukar" jag vara ledig i från jobb, så det låter fint det.
26/1 2013..planerad körning med atv på rallyt är den 26. kanske har lite för bra koll på värmland när man bor nere i småland hahaha... men men
Ska markera det datumet! Var träffs ni? Kanske fel forum att fråga detta?