Den står på verkstad för närvarande för montering av snöblad m,m. Men jag lovar bild så fort jag fått hem den igen. Tyvärr fick jag meddelande nyss att snöbladen var restnoterade, så ev åker jag och hämtar hem den i morgon eller på Fredag.
Idag går inte tyvärr. Jobbar till 1800 och verkstaden stänger 1700. Men den kommer hem imorgon kväll har jag bestämt. Vill inte riskera att bli utan fordon hela julhelgen.
I morgon ska jag jobba en annan dag
Men då får vi se bilder imorgon kväll ist
Kanske inte har valt fel maskin ändå då? Även om valet inte helt var mitt. Hur stora bilder kan man lägga upp på forumet? Sköter det sig själv om man lägger upp oförminskade, eller måste man anpassa dom?
Scrambler 850 verkar vara en riktigt häftig maskin, men man kan ju undra lite hur de tänkte när de valde det namnet...Även om det kanske verkar oviktigt, så ÄR faktiskt ett modellnamn av intresse för många.Renegade är ju tex ett väldigt lyckat namn, precis som "Smuggler" var ett lyckat namn i båtvärlden.Men med Scrambler så tänker iaf jag i första hand på deras halvfula gamla 500... eller Triumps retro-offroad....Det skulle behövts ett NYTT namn till en så pass NY och fräck maskin tycker jag! (nästan så man blir lite sugen faktiskt)