har 15 fram o fundera på o byta bak med vet inte riktigt till vad ännu
jodå den e lite lugnare i varvet går fint o ligga i 90-100 ca toppfarten ligger strax över 120 enligt mätaren...o ett stort + e ju att inte varvstoppet går i så fort nu...fast det lär bli ett annat bakdrev med har hmf sportsystem o kn filter på med o 165 munstycke...
Citat från: "outlaw500"jodå den e lite lugnare i varvet går fint o ligga i 90-100 ca toppfarten ligger strax över 120 enligt mätaren...o ett stort + e ju att inte varvstoppet går i så fort nu...fast det lär bli ett annat bakdrev med har hmf sportsystem o kn filter på med o 165 munstycke...Ok, de låter ju fint, har också tänkt att hitta ett bak drev, vet du nån åf som säljer eller beställer du från usa?.Har ett LeoVince X3 system på min och ska nog slänga på ett nytt filter och munstycken..
Vilka fälgar/däck har du köpt?Mailade till atvhuset om ett par fälgar, men han var yr och börja säga att jag inte kunde köpa dom för min atv var kardandriven så den kunde inte drevas. Jaja... man får kolla ut i andra säljare som vet vad dom pratar om. Jävligt när man bor där ingen återförsäljare befinner sig. Man hade ju helst åkt och kikat på sulerna.