Citat från: "Flexbert_"Citat från: "QuadMaster"Citat från: "Pete"Vilken timing.... lider med dig.... Hoppas att du hittar nåt att brumma på.... Pm:a Libba.... han kan gott låna ut sin ltz som bara samlar damm.... 8O 8Oprecis .. får väl låna min kompis fym... Börjar du tappat stinget Flexbert. Inte lika syrliga/roliga kommentarer längre. Börjar mest bli töntiga och tråkiga. Kom igen nu.........Jadu, värre maskin lär du ju inte kunna hantera iaf.
Citat från: "QuadMaster"Citat från: "Pete"Vilken timing.... lider med dig.... Hoppas att du hittar nåt att brumma på.... Pm:a Libba.... han kan gott låna ut sin ltz som bara samlar damm.... 8O 8Oprecis .. får väl låna min kompis fym... Börjar du tappat stinget Flexbert. Inte lika syrliga/roliga kommentarer längre. Börjar mest bli töntiga och tråkiga. Kom igen nu.........Jadu, värre maskin lär du ju inte kunna hantera iaf.
Citat från: "Pete"Vilken timing.... lider med dig.... Hoppas att du hittar nåt att brumma på.... Pm:a Libba.... han kan gott låna ut sin ltz som bara samlar damm.... 8O 8Oprecis .. får väl låna min kompis fym...
Vilken timing.... lider med dig.... Hoppas att du hittar nåt att brumma på.... Pm:a Libba.... han kan gott låna ut sin ltz som bara samlar damm.... 8O 8O
Citat från: "Dany"Citat från: "Flexbert_"Citat från: "QuadMaster"Citat från: "Pete"Vilken timing.... lider med dig.... Hoppas att du hittar nåt att brumma på.... Pm:a Libba.... han kan gott låna ut sin ltz som bara samlar damm.... 8O 8Oprecis .. får väl låna min kompis fym... Börjar du tappat stinget Flexbert. Inte lika syrliga/roliga kommentarer längre. Börjar mest bli töntiga och tråkiga. Kom igen nu.........Jadu, värre maskin lär du ju inte kunna hantera iaf.Där blev det lite fel i makkapären va?1. Du citerar sämmre än vad en 3-åring är rumsren.2. Du kommer med konstiga påståenden.Grabben ta och tänk över ditt liv, du är lika värdelös som quadmaster och den här tråden.
QuadMaster skriver!"precis .. får väl låna min kompis fym..."Kör på den ruskigt rolig maskin är som att köra gocart!
Citat från: "Dany"Vad hände?den började gå dåligt och ojämt sen tog det stopp..vevstake och vevstakslager och kolv = skrot
Vad hände?
Citat från: "QuadMaster"Citat från: "Dany"Vad hände?den började gå dåligt och ojämt sen tog det stopp..vevstake och vevstakslager och kolv = skrotVad kostar det att byta ut dessa delar, är det så pass dyrt att det inte lönar sig eller?