är du sugen på en raptor?eller
Citat från: "retep"är du sugen på en raptor?ellerjaa kanske det.. skulle vara roligt att byta till ngn annan maskin- raptor 350 är ett bland ngr alternativ i så fall.är bara rädd att den går för dåligt så att man tröttnar för fort, sen är det 6 växlar blir det ett j-vla växlande då hela tiden eller?Ni som äger en sådan här maskin får gärna pm:a mig tacksam för åsikter bra/dåligt....
Citat från: "iroc"Citat från: "retep"är du sugen på en raptor?ellerjaa kanske det.. skulle vara roligt att byta till ngn annan maskin- raptor 350 är ett bland ngr alternativ i så fall.är bara rädd att den går för dåligt så att man tröttnar för fort, sen är det 6 växlar blir det ett j-vla växlande då hela tiden eller?Ni som äger en sådan här maskin får gärna pm:a mig tacksam för åsikter bra/dåligt....Det är ingen hayabusa kanske, men den går faktiskt bra och den är absolut med och fightar i toppen om man ska se till designen. Är du trött på att växla så ska du skaffa dej en CVT istället =)
Citat från: "Mr2t"Citat från: "iroc"Citat från: "retep"är du sugen på en raptor?ellerjaa kanske det.. skulle vara roligt att byta till ngn annan maskin- raptor 350 är ett bland ngr alternativ i så fall.är bara rädd att den går för dåligt så att man tröttnar för fort, sen är det 6 växlar blir det ett j-vla växlande då hela tiden eller?Ni som äger en sådan här maskin får gärna pm:a mig tacksam för åsikter bra/dåligt....Det är ingen hayabusa kanske, men den går faktiskt bra och den är absolut med och fightar i toppen om man ska se till designen. Är du trött på att växla så ska du skaffa dej en CVT istället =)cvt -de e ju de ja har nu: (kymco kxr 250)