Citat från: "MrGoose"Flexbert har ingen maskin!!! Blä blä blä!!! Hi hi hi hi!!!! Förutom att jag kör för mitt fars stall i ett annat land så tycker jag verkligen dyns om dig som tror att jag inte har någon maskin och jag kan nästan förstå hur ball du tyckte du var nu när du skrev det där inlägget.MEn tyvärr, alla är inte lika misslyckade som dig och kör runt på en Dinli.
Flexbert har ingen maskin!!! Blä blä blä!!! Hi hi hi hi!!!!
Citat från: "Flexbert_"Citat från: "Lunatics"Fjärtbärt.. Vafan gör du här om du bara skriver massa skit. Har du haft en Dinli?? och vad kör du för supersak som inte går sönder? det vill nog alla här veta.Shit, Mr.badboy med coola tatueringar på Dinli (HAHA) attackerar!Skickar vidare ditt ärende..(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)jaha.. det är så du ser ut.. 8O trodde du var yngre eftersom du beter dig som en 3 åring.. hmmmm så kan det va.. som sagt din lilla tönt.. VAD KÖR DU DÅ??? tandem cykel eller!!!!
Citat från: "Lunatics"Fjärtbärt.. Vafan gör du här om du bara skriver massa skit. Har du haft en Dinli?? och vad kör du för supersak som inte går sönder? det vill nog alla här veta.Shit, Mr.badboy med coola tatueringar på Dinli (HAHA) attackerar!Skickar vidare ditt ärende..(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Fjärtbärt.. Vafan gör du här om du bara skriver massa skit. Har du haft en Dinli?? och vad kör du för supersak som inte går sönder? det vill nog alla här veta.