Förutom att bumpern är precis lika ful, värdelös och äcklig som hojen den sitter på så var den okej.
Citat från: "Flexbert_"Förutom att bumpern är precis lika ful, värdelös och äcklig som hojen den sitter på så var den okej.ja smaken e som baken.. vad kör du själv flexbert kanske e bashan 200cc som farmor har köpt till dig i födelsedags present eller var det socialen som pröjsade den för att du skulle kunna ta dig till och från arbetscentrum
Flexbert har ingen maskin!!! Blä blä blä!!! Hi hi hi hi!!!!
Förutom att jag kör för mitt fars stall i ett annat land så tycker jag verkligen dyns om dig som tror att jag inte har någon maskin och jag kan nästan förstå hur ball du tyckte du var nu när du skrev det där inlägget. MEn tyvärr, alla är inte lika misslyckade som dig och kör runt på en Dinli.
Citat från: "MrGoose"Flexbert har ingen maskin!!! Blä blä blä!!! Hi hi hi hi!!!! Förutom att jag kör för mitt fars stall i ett annat land så tycker jag verkligen dyns om dig som tror att jag inte har någon maskin och jag kan nästan förstå hur ball du tyckte du var nu när du skrev det där inlägget.MEn tyvärr, alla är inte lika misslyckade som dig och kör runt på en Dinli.
Citat från: "Flexbert_"Förutom att bumpern är precis lika ful, värdelös och äcklig som hojen den sitter på så var den okej.Varför skriva en massa sån skit, när man inte har en Dinli?... Bara för att det inte är en japanare eller likn., så behöver man väl inte vräka ur sig en massa, ELLER??..Citat från: "Flexbert_"Förutom att jag kör för mitt fars stall i ett annat land så tycker jag verkligen dyns om dig som tror att jag inte har någon maskin och jag kan nästan förstå hur ball du tyckte du var nu när du skrev det där inlägget. MEn tyvärr, alla är inte lika misslyckade som dig och kör runt på en Dinli.Tycker du att det är sååå "moget" att racka ner på andra, som kanske tycker att en Dinli passar bra för dom??!!.. Och misslyckad är väl jag med då i dina ögon?? Tycker du kan höja nivån över sandlådestadiet, eller så kan du hålla k**t!!..
Fjärtbärt.. Vafan gör du här om du bara skriver massa skit. Har du haft en Dinli?? och vad kör du för supersak som inte går sönder? det vill nog alla här veta.
Citat från: "Lunatics"Fjärtbärt.. Vafan gör du här om du bara skriver massa skit. Har du haft en Dinli?? och vad kör du för supersak som inte går sönder? det vill nog alla här veta.Shit, Mr.badboy med coola tatueringar på Dinli (HAHA) attackerar!Skickar vidare ditt ärende..(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)