Citat från: "Fyrhjulingpunktse"En beg Piaggio MP3 250 (22hk)kan du hitta för 60 lax! Det är en glidare! Vill du ha mer fart så är Gilera Fuoco 500 (40hk) ett (dyrare) alternativ. Tyvärr lär det nog inte finns några beg ännu... Båda dessa kör du med B-kort! Vill du glida på 4 hjul i 90+ så är det svårt. Kanske en Raptor 700 med drevning. Eller en Kymco MXU 500 (95km). Har en beg MXU för 62000:-. 8O Du skämtar väl ändå med att glida på en MXU500 i 90 blås?
En beg Piaggio MP3 250 (22hk)kan du hitta för 60 lax! Det är en glidare! Vill du ha mer fart så är Gilera Fuoco 500 (40hk) ett (dyrare) alternativ. Tyvärr lär det nog inte finns några beg ännu... Båda dessa kör du med B-kort! Vill du glida på 4 hjul i 90+ så är det svårt. Kanske en Raptor 700 med drevning. Eller en Kymco MXU 500 (95km). Har en beg MXU för 62000:-.
Du får väl ta och konvertera din Dinli till en glidare, vägdäck och sänkning och allt sånt där. Och så förståss sissybar och fransar på handtagen!
hittade faktist en intressant atv. kolla länken. ett par väg däck på den så skulle jag nog bli nöjd. :wink: http://thekneeslider.com/archives/2007/06/09/harley-davidson-atv/
hehe! det blev ett stort hål i plånboken. men jag resonerade som så att man lever bara en gång och då borde man haft åtminstonde en riktigt dyr leksak. förvisso tycker inte alla som jag, tex fruar och sånt. så det får bli mycket blommor ett tag framöver.