Bytte bakdrev igår och när jag skulle flytta över magneten till det nya drevet fick jag inte bort det gamla.. nån som vet hur det sitter fast och hur man får bort det?? tackar för svarBytte dessutom till asfaltdäck och sänkningsjärn fram jävlar vilken körkännsla inga vibratoner låga varv när man kör 100km/h och lyfter fortfarande på tvåan... =)
Jo jag kör med 15 fram och 36 bak...E de nån som vet hur stark magneten ska va??
Citat från: "Roberto"Jo jag kör med 15 fram och 36 bak...E de nån som vet hur stark magneten ska va??Gammal tråd men..är själv inne på att byta bakdrev, men vad skall man välja?är lite sugen på ett 36drev faktiskt.Kör original bak samt 15 fram.Vill få ner vervet i 90km/h då jag pendlar till jobbet ibland.Blir 36drev för slött? Räcker det med 38drev?Sökfunktionen fungerar ju inte på detta forum...
Okej.Men vart inte överdrivet slöare alltså?Man kan fortfarande busa på grusvägar, åka på ställ osv.
Jo något slöare blev den ju så klart!!Men jag gjorde det mest för att åka landsväggled ju runt i 110 utan att det varvade så mycket!