Jag har kontrollerat (och bytt) munstycket i min SMC och det sitter ett 108 orginal. Ska du köpa större så ska du köpa den runda modellen (6mm), jag satte in ett 130 samt öppnade upp luftburken och det blev en märkbar effektökning./Pigdome
Citat från: "Anonymous"Jag har kontrollerat (och bytt) munstycket i min SMC och det sitter ett 108 orginal. Ska du köpa större så ska du köpa den runda modellen (6mm), jag satte in ett 130 samt öppnade upp luftburken och det blev en märkbar effektökning./Pigdomehur öppnade du luftburken???
Citat från: "EbbE"Citat från: "Anonymous"Jag har kontrollerat (och bytt) munstycket i min SMC och det sitter ett 108 orginal. Ska du köpa större så ska du köpa den runda modellen (6mm), jag satte in ett 130 samt öppnade upp luftburken och det blev en märkbar effektökning./Pigdomehur öppnade du luftburken???Hej jag Barossa 250 cc årsmodell 05 (SMC) i min satt ett munstyke 102.jag byte till 130 men den den gick väldigt dåligt på fullgas . så jag sänkte nålen det blev något bättre men inte tilräkligt bra . är munstyket för stort eller är det någon som har en aning om detta. önskar ett tips tack.jag bor i vetlanda i småland är dett någon som bor i närheten skull vara kull byta lite erfarenhetEn fråga till är fyrhjulingarna hastigbegräsada till 85 kmtimen i mitt rgisteringbevis står det att högsta hastiget är 85 kmtimenMed vänliga Hälsningar Tobba65
HEj !Är det dubberlförgasarmaskiner ni bytt på ?130 är alltså för mycket, frågan är om inte 118-120 kan vara lagom om man samtidigt öppnar upp avgas och insug. Är det mycket skruvande för att komma åt munstyckena ?