Nussi - Tänker du på "Supramannen" så är den inte turbokonverterad, men planen var sån. Sist jag pratade med dem skulle den säljas till förmång för andra projekt./R
Citat från: "Jocke72"Nussi - Tänker du på "Supramannen" så är den inte turbokonverterad, men planen var sån. Sist jag pratade med dem skulle den säljas till förmång för andra projekt./RDet är högst relevant fortfarande att Rikard ska turbokonverterar en Raptor. Han har ju en, men en till är på väg, han ska bara bestämma sej för vilken han vill göra konverteringen på.
Citat från: "Mr2t"Citat från: "Jocke72"Nussi - Tänker du på "Supramannen" så är den inte turbokonverterad, men planen var sån. Sist jag pratade med dem skulle den säljas till förmång för andra projekt./RDet är högst relevant fortfarande att Rikard ska turbokonverterar en Raptor. Han har ju en, men en till är på väg, han ska bara bestämma sej för vilken han vill göra konverteringen på.Jasså? Ja, det var ett par veckor sen jag pratade med dem. Då skulle det säljas iaf.../J
Ja, där ser man. Status var tydligen att det skulle byggas turbo om den inte vart såld så...Mr2t hur mycket quad har du kört? Bara lite nyfiken.../Jocke