Jag tycker den är väldigt nervös mot min förra SMC, med den kunde man ligga max fart på grusväg (70-85km/h)utan att sitta och spänna sig, Dinlin är känsligare. Jag har försökt med lite olika hjulvinklar och ska fortsätta med det tills jag får den så bra som möjligt.Sedan det med vibbrationer så tycker jag den inte är så farlig, men det går säkert att lösa med lite balansering av hjulen. Gjorde stor skillnad på SMC:n
Det stämmer nog att om man har rak skuldra på däcken blir dom mycket mer spårkänsliga. Men den SMC jag hade tidigare gick grymt bra och inte känslig annat än för sidvind. Det som kan förklara att den gick bra är dåatt den har rund skuldra på däcken. (Trodde nog inte attdet skulle vara sån skillnad).Det rekomenderas att man ska ha 0 till ca 5 mm to out på många hjulingar, är det så bra om man vill undvika att den blir spårkänslig?Vad tror ni kan vara bäst? (kanske man måste anpassa det efter vilka däck som är på)MVHHenrik
kolla den här länken på sidan 143 i manualen så menar dom att den ska vara 0 till 1/16 tum toe out.http://www.polarissales.com.au/aus-pages/pdfs/brochures/9919510r01.pdfTycker också det låter konstigt.