Alla ni (jag också ) Som har köpt dinli SS, sitter det nå styrlås på era eller är dom borttagna på nya dinlis....? Jag har inget men fästet för ett finns...
Fick mitt på sidan av. låg under sadeln i en påse.Så jag fick totalt 4 nycklar.Citat från: "MrGoose"Alla ni (jag också ) Som har köpt dinli SS, sitter det nå styrlås på era eller är dom borttagna på nya dinlis....? Jag har inget men fästet för ett finns...
Citat från: "E-Fire"Fick mitt på sidan av. låg under sadeln i en påse.Så jag fick totalt 4 nycklar.Citat från: "MrGoose"Alla ni (jag också ) Som har köpt dinli SS, sitter det nå styrlås på era eller är dom borttagna på nya dinlis....? Jag har inget men fästet för ett finns...Det ska kontrolleras... Kan ju vara bra att ha, så den får vara ifred.Givetvis kompleteras det ju med annat lås också!
Har kört ca 15mil, och däcken har redan börjat bli slitna, kört landsväg...Ska det gå så fort...? (Låna tråden lite)
Citat från: "MrGoose"Har kört ca 15mil, och däcken har redan börjat bli slitna, kört landsväg...Ska det gå så fort...? (Låna tråden lite) Du har en fin maskinDu får nog räkna med att dem slits fort, det är ju inte landsvägsdäck.Men ett tipps om du vill att dem håller längre så pumpa i dem mer luft.Däremot finns det ju andra däck som tål mer stryk på vägen.