tror det är Andreas du menar...en röd Raptor 660 ?känner honom inte men han ska med Atvnerd.se ut till helgen den 17:e.
Såg en röd skapelse på Storgatan i Kil, Värmland, idag vid 18-tiden.Nån som känner sig träffad?? Har sett samma maskin (tror jag) på Dalliden i Kil tidigare i våras men ej listat ut vem det är ännu. Det dräller ju inte av Quads/ATV:s på gatorna i "byn" så man blir ju glad så fort man ser någon. Var det du ? Hör av dig, kanske man kan ta en tur nån gång.Kul i alla fall att det finns fler än min och polarns "Lill-Rappar" i närområdet // Leif A.
Citat från: "BamBam"Såg en röd skapelse på Storgatan i Kil, Värmland, idag vid 18-tiden.Nån som känner sig träffad?? Har sett samma maskin (tror jag) på Dalliden i Kil tidigare i våras men ej listat ut vem det är ännu. Det dräller ju inte av Quads/ATV:s på gatorna i "byn" så man blir ju glad så fort man ser någon. Var det du ? Hör av dig, kanske man kan ta en tur nån gång.Kul i alla fall att det finns fler än min och polarns "Lill-Rappar" i närområdet // Leif A.Nu tror jag mig veta vad det var för maskin jag såg..............kan ha varit en röd Hyosung, ev. en TE 450 Rapier.Nån som känner sig träffad nu då ??/ L.A.