Men vad var detta. denna bil kan väl inte bli godkänd för europeiska vägar.
Citat från: "Ilpo"Men vad var detta. denna bil kan väl inte bli godkänd för europeiska vägar.Kan dom godkänna kinahojjar så kan dom godkänna allt.... :evil: :evil:
"endast 17900:-" känns som ett överpris på den skiten...
Citat från: "Pete"Citat från: "Ilpo"Men vad var detta. denna bil kan väl inte bli godkänd för europeiska vägar.Kan dom godkänna kinahojjar så kan dom godkänna allt.... :evil: :evil:Skulle inte tro det.Det är viss skillnad på mopeder/fyrhjulingar och bilar.Jag har aldrig hört talas om nån kinahoj som ramen vikit ihop sej på...?En bil som inte uppfyller krocktestkraven kommer näpperligen ut på den europeiska marknaden,så jag tror nog vi kan vara lugna.
Citat från: "Ben_Dover"Citat från: "Pete"Citat från: "Ilpo"Men vad var detta. denna bil kan väl inte bli godkänd för europeiska vägar.Kan dom godkänna kinahojjar så kan dom godkänna allt.... :evil: :evil:Skulle inte tro det.Det är viss skillnad på mopeder/fyrhjulingar och bilar.Jag har aldrig hört talas om nån kinahoj som ramen vikit ihop sej på...?En bil som inte uppfyller krocktestkraven kommer näpperligen ut på den europeiska marknaden,så jag tror nog vi kan vara lugna. Min första hoj var en kina.... den höll hela 8 mil innan motorfästena gick av i ramen.... 8O 8O