Citat från: "Mr2t"Citat från: "iroc"Citat från: "Mr2t"Citat från: "fredde33"Förväntade mig inte att få veta hur Mr2t ser ut i en tråd om YFZ450 Det är ofta jag själv tänker "Undrar hur han ser ut eller var han bor!", antingen för att man tycker någon är riktigt dum i huvudet eller för att man tycker att någon som kan så mycket, om en speciell sak, antingen inte har något liv eller bor väldigt ensamt Dessutom är det väl skoj att bli igenkänd av någon om man skulle springa på' varandra nånstans. =)du ser ju inte så elak ut känner igen det där-man skriver en massa o e inte alls överens sen när man träffar personen i fråga har man samma åsikt ändå. :wink: måste du sälja bilen innan du kan köpa raptor :?:Det där med att ha samma åsikt när man träffas, det handlar helt enkelt om att på internet är man tuff och hård, men i verkliga livet vågar man inte göra annat att försöka hålla med för att slippa vilda diskutioner =PNe, jag behöver inte sälja bilen, men 1 lån är bättre än 2. Men jag har lagt så mkt pengar och energi på bilen att jag inte vill sälja den trots allt. Jag tar helt enkelt ett lån till, det brukar dom flesta göra. Det är beviljat och klart, men maskinen kan inte beställas förän i December. *irriterande* Så du går oxå i tankarna på en Raptor 700R?jaha kan man inte beställa innan dec....jag har min kxr som måste säljas först har lagt ut en del pengar på den-får väl plocka av godiset o sälja löst först -sen hojen.Hade tänkt vänta till våren och se hur den gula 700 an ser ut i verkligheten först oxå.Det enda som gör mig tveksam är priset -är ju en hel del för en leksak trots allt.Men ja brukar tänka : man har bara ett liv på sig att ha kul-och är det så att jag får rätt vibbar av en pryl så tvekar ja inte att handla , sen är ju räntan låg nu oxå..lika bra att köpa den värsta- finns ju potential i den iaf..
Citat från: "iroc"Citat från: "Mr2t"Citat från: "fredde33"Förväntade mig inte att få veta hur Mr2t ser ut i en tråd om YFZ450 Det är ofta jag själv tänker "Undrar hur han ser ut eller var han bor!", antingen för att man tycker någon är riktigt dum i huvudet eller för att man tycker att någon som kan så mycket, om en speciell sak, antingen inte har något liv eller bor väldigt ensamt Dessutom är det väl skoj att bli igenkänd av någon om man skulle springa på' varandra nånstans. =)du ser ju inte så elak ut känner igen det där-man skriver en massa o e inte alls överens sen när man träffar personen i fråga har man samma åsikt ändå. :wink: måste du sälja bilen innan du kan köpa raptor :?:Det där med att ha samma åsikt när man träffas, det handlar helt enkelt om att på internet är man tuff och hård, men i verkliga livet vågar man inte göra annat att försöka hålla med för att slippa vilda diskutioner =PNe, jag behöver inte sälja bilen, men 1 lån är bättre än 2. Men jag har lagt så mkt pengar och energi på bilen att jag inte vill sälja den trots allt. Jag tar helt enkelt ett lån till, det brukar dom flesta göra. Det är beviljat och klart, men maskinen kan inte beställas förän i December. *irriterande* Så du går oxå i tankarna på en Raptor 700R?
Citat från: "Mr2t"Citat från: "fredde33"Förväntade mig inte att få veta hur Mr2t ser ut i en tråd om YFZ450 Det är ofta jag själv tänker "Undrar hur han ser ut eller var han bor!", antingen för att man tycker någon är riktigt dum i huvudet eller för att man tycker att någon som kan så mycket, om en speciell sak, antingen inte har något liv eller bor väldigt ensamt Dessutom är det väl skoj att bli igenkänd av någon om man skulle springa på' varandra nånstans. =)du ser ju inte så elak ut känner igen det där-man skriver en massa o e inte alls överens sen när man träffar personen i fråga har man samma åsikt ändå. :wink: måste du sälja bilen innan du kan köpa raptor :?:
Citat från: "fredde33"Förväntade mig inte att få veta hur Mr2t ser ut i en tråd om YFZ450 Det är ofta jag själv tänker "Undrar hur han ser ut eller var han bor!", antingen för att man tycker någon är riktigt dum i huvudet eller för att man tycker att någon som kan så mycket, om en speciell sak, antingen inte har något liv eller bor väldigt ensamt Dessutom är det väl skoj att bli igenkänd av någon om man skulle springa på' varandra nånstans. =)
Förväntade mig inte att få veta hur Mr2t ser ut i en tråd om YFZ450
Jänkarnas 91 motsvarar våran 95 ungefär.
Precis så tänker jag ochså. Skillnaden är väl bara att jag inte tänker vänta tills våren. Vill jag ha quaden i en annan färg, så byter jag bara plasten helt enkelt, det är inte så dyrt och amn får ny och fräsh plast dessutom.
Citat från: "Mr2t"Precis så tänker jag ochså. Skillnaden är väl bara att jag inte tänker vänta tills våren. Vill jag ha quaden i en annan färg, så byter jag bara plasten helt enkelt, det är inte så dyrt och amn får ny och fräsh plast dessutom. I Sverige får du betala 10.000:- för en komplett uppsättning original plast från Yamaha, rätt dyrt tycker jag.Från USA är det ungefär halva priset för ett original eller FullBore. FullBore är att föredra över Maier anser jag även om Maier är billigare. Maier är inte särskilt snyggt och kvalitén ska vara bättre på FullBoreLutar åt en uppsättning Iridium blå... *Mums*/J
Har du några bra tips på hur man kommer runt tull och moms får du gärna dra ett PM... /Jocke