Tja lite nyfiken på hur många som äger en Raptor 700 Yakahosu?Än så länge vet jag bara 2 på det här forumet och mig själv som har en.
jag har en..sen har väl inte alla samma utrustning fast dom heter så?en del har ju ingen utrustning alls??en vet jag blev stulen förut
Citat från: "Ockelbo300"jag har en..sen har väl inte alla samma utrustning fast dom heter så?en del har ju ingen utrustning alls??en vet jag blev stulen förutNä det är sant. Men jag tror att dom flesta har KW-sänktningssats iallfall. Och jag är mest interiserad av hur många som har löst att dom spårar så mycket. Jag har ju gjort dom inställningarna som du rekomendera, Men det är långt från perfect. Tänkte om det fanns någon som hade fått det skit bra, Tycker att det är så konstigt att man ska behöva höja den fram för att få den att spåra mindre. Borde ju gå att ha den sänkt och det ska gå bra ändå. Det är därför jag undrar hur många som har Yakahosu . Hoppas ni förstår vad jag menar :oops: :?:
Jag antar att ni inte kan justera Camber/Caster separat?Då är enda möjligheten att justera höjden för att påverka hjulvinklarna./J
jag har även styrdämpare monterat den hjälper en del också :? fast riktigt bra blir det nog aldrig med dom låga framdäcken.. men vill man vara fin får man lida pin
den gör nytta jag har 7 olika lägen tror jag med cross däcken har jag den på 2 typ och väg däck 7 glömmer jag ändra så märks det direkt