Alla fordon är farliga det beror på hur man kan hantera dom
Citat från: "frans"Alla fordon är farliga det beror på hur man kan hantera domja precis, egentligen borde det inte finnas nån effektspärr, det gör det ju inte på varken 2 hjuls MC eller bil vad jag vet ? bara avgasvärden som stoppar dom effektstinna bilarna, men som ferrari har ju 500hk + och utan katalysator men dom kommer igenom
Citat från: "Narmasil"Citat från: "frans"Alla fordon är farliga det beror på hur man kan hantera domja precis, egentligen borde det inte finnas nån effektspärr, det gör det ju inte på varken 2 hjuls MC eller bil vad jag vet ? bara avgasvärden som stoppar dom effektstinna bilarna, men som ferrari har ju 500hk + och utan katalysator men dom kommer igenom
Citat från: "shivaxl"Citat från: "Narmasil"Citat från: "frans"Alla fordon är farliga det beror på hur man kan hantera domja precis, egentligen borde det inte finnas nån effektspärr, det gör det ju inte på varken 2 hjuls MC eller bil vad jag vet ? bara avgasvärden som stoppar dom effektstinna bilarna, men som ferrari har ju 500hk + och utan katalysator men dom kommer igenomSå klart det finns en gräns på bilar, Max 5% i höjning är det väl? bilar ifrån 1998 får man inte ändra något på då det finns ett Helbilsgodkännande,Du får inte ens byta dimension på fälgarna,