Fungerade tipset?
Citat från: "Stamper"Fungerade tipset?Tja, tack för tipset. Hastigheten verkar stämma bra eftersom den springer upp till 133 km/h med MAXXIS-däcken monterade, vilket den även gjorde med crossdäcken. ( 15 drev )
Citat från: "Blackman"Citat från: "Stamper"Fungerade tipset?Tja, tack för tipset. Hastigheten verkar stämma bra eftersom den springer upp till 133 km/h med MAXXIS-däcken monterade, vilket den även gjorde med crossdäcken. ( 15 drev )Hej!Kom du in i inställningsmenyn till hastighetsmätaren?? Hur gjorde du isåfall? Har försökt på alla möjliga sätt på min -07:a men lyckas inte?!?!Tack på förhand!
Citat från: "Wizzman"Citat från: "Blackman"Citat från: "Stamper"Fungerade tipset?Tja, tack för tipset. Hastigheten verkar stämma bra eftersom den springer upp till 133 km/h med MAXXIS-däcken monterade, vilket den även gjorde med crossdäcken. ( 15 drev )Hej!Kom du in i inställningsmenyn till hastighetsmätaren?? Hur gjorde du isåfall? Har försökt på alla möjliga sätt på min -07:a men lyckas inte?!?!Tack på förhand!Sökte upp min gamla tråd: http://www.atvcenter.se/modules.phpname=Forums&file=viewtopic&t=11541Sunfire la ut instruktionen där. Hoppas det hjälper dig!
Citat från: "Blackman"Citat från: "Wizzman"Citat från: "Blackman"Citat från: "Stamper"Fungerade tipset?Tja, tack för tipset. Hastigheten verkar stämma bra eftersom den springer upp till 133 km/h med MAXXIS-däcken monterade, vilket den även gjorde med crossdäcken. ( 15 drev )Hej!Kom du in i inställningsmenyn till hastighetsmätaren?? Hur gjorde du isåfall? Har försökt på alla möjliga sätt på min -07:a men lyckas inte?!?!Tack på förhand!Sökte upp min gamla tråd: http://www.atvcenter.se/modules.phpname=Forums&file=viewtopic&t=11541Sunfire la ut instruktionen där. Hoppas det hjälper dig!Hej!Detta funkar tyvärr inte på min -07:a :-( Ingenting händer. Vad jag förstått funkar detta bara på -05:or och -06:or (De som har ett instrument där det står 02-11 i displayen när man vrider på tändningen). På min står det 02-22.Ser i din signatur att du har en -07:a därför vore det intressant att veta om du lyckats komma in i inställningsmenyn och isåfall exakt hur du gjorde :-)//Daniel
Misstänkte det ja... Attans också :-(Undra hur fasen man kommer in i den menyn på min mätare... Har mailat dealy men inte fått nåt svar.Tack för hjälpen i alla fall!