CiteraEn fråga! Hur får du upp den på 4an? Står du upp eller? Ja antingen ståendes i bygeln eller så om jag står upp med fötterna på pinnarna och sätter mig och gasarCiteraAntar att det är med original drev påjappCiteraBy the way e de du som e pejman??Aldrig hört namnetCiteraVad väger du?85-90kgOch mjukheten på den är ganska medel bak och rätt hård fram...så är den väl trimmad typ 8hk +/- 2hk. ganska mycket lättare att dra upp än min brors som är original
En fråga! Hur får du upp den på 4an? Står du upp eller?
Antar att det är med original drev på
By the way e de du som e pejman??
Vad väger du?
haha jag fick up min yamaha blaster så jag kunde åka bakhjul på 4 an, dock hade jag ingen bra balans så jag kom inte så långt, men up gick bra, 4takt e slö trist
Det handlar om viljestyrka inte motorstyrka^^och jag har typ 20 mil till skara... jag bor norrut. Betala mig så kommer jag ner och visar
Citat från: "lassen"Citat från: "shivaxl"En fråga!Hur får du upp den på 4an? Står du upp eller?står jag upp går den upp hur lätt som helstsitter du ner handlar det om tajming... du får hitta ett bra lägesjälv kan jag sitta och dra upp den i 80km/h står jag upp går det nästan när som helst i registretAtt stå upp kan jag hålla med om, Men att kunna dra upp i 80km/h när man sitter ner, Det kan jag glömma, Då har jag ändå hållit på och övat på att köra bakhjul i typ 2 år på 700an,Vad väger du? Jag är ju en liten killen med liten vikt = Svårt att få någon speciel vikt bakåt,Däremot kan jag sitta ner och dra upp den på 2an för att sedan sitta så och köra och växla med koppling!Men att dra upp den i 80km/h, Helt omöjligt, När du säger 80km, Kan du då sitta och köra bakhjul i 80km/h? Eller menar du att du lättar hjulen i fråm backen lite bara
Citat från: "shivaxl"En fråga!Hur får du upp den på 4an? Står du upp eller?står jag upp går den upp hur lätt som helstsitter du ner handlar det om tajming... du får hitta ett bra lägesjälv kan jag sitta och dra upp den i 80km/h står jag upp går det nästan när som helst i registret
En fråga!Hur får du upp den på 4an? Står du upp eller?
ja får upp min på 9ans växel.. vfan är bainshee? :roll:
Det verkar ha blivit riktigt mycket effekt i raptorn på sistone, i min fanns det inte den punchen, och absolut inte i orginalskick, men utvecklingsavdelningen på yamaha verkar ha jobbat övertid.... Man får gratulera till exemplaret..
min vikt är 95 fjäderlätta=) men jag brukar kasa bak på sadlen innan jag reser den i 4an. jag brukar dra upp min i 3an i 65kmh lr 4 i 80kmh sen växlar jag vidare har kört på bakslangarna många ggr i 5an till runt 125-130kmh. men i 3 är det bara att gasa till så reser den sig, men 4 handlar det om tajming med vridet och varvet den enda drevningen jag har gjort är 15 taggars fram
Citat: Det verkar ha blivit riktigt mycket effekt i raptorn på sistone, i min fanns det inte den punchen, och absolut inte i orginalskick, men utvecklingsavdelningen på yamaha verkar ha jobbat övertid.... Man får gratulera till exemplaret.. Den är ju inte original? Nja mer eller mindre orginal vad jag förstår, det enda som är gjort är väl att den andas lite bättre, pipa filter och box......