VOB är i stort sett en MPEG fil och i de allra flesta fall funkar det att bara döpa om <filnamn>.vob till <filnamn>.mpg
CiteraVOB är i stort sett en MPEG fil och i de allra flesta fall funkar det att bara döpa om <filnamn>.vob till <filnamn>.mpgjag är inte direkt amatör när det gäller datorer och har provat detta men icke då!, funkar inte alls.... min kamera är ett hot mot 3e värden
den gopro kameran ser ju ut som en vanlig (halvdålig digital kamera) man kan köpa för någon 100 och så ett vatentät skydd till den. har ett sånt skydd till min kameran, fungerar kanon bra att filma med under vatten med mer...har en bättre kamera en den i de gopro paketet
Edholm!!! den du prata om verkar ju bra? 6000kr kan jag lägga på en bra kamera..... la 8000kr på den jag har nu (en av dom första med dvd skiva) jävla skit faktiskt!!!.Hur som helst, hur lång är sladden till den extra kameran ? klarar jag att ha kameran i fickan eller nått och ha lill-kameran fram på bågen eller styret eller huvvet kanske och börja spela in ganska enkelt ?vill ju inte direkt ha kodlås på REC knappen
snubblade över denna kamera på nätet http://www.17photo.com/product.asp?id=SDRSW20R den borde väl vara en av de bättre kameror för att filma action.