Nu håller vi tummarna kanske blir man en lycklig ägare till en access 450
Citat från: "Moonken"Nu håller vi tummarna kanske blir man en lycklig ägare till en access 450Jäklar...du byter hjuling som en annan byter kallingar :wink: Min gumma har ju en access 250 sedan ett år tillbaka och jag lär säga att det är kvalité på dom quadarna. Allt är rejält på den...inga skruvar som lossnar och plast som går sönder på vintern och den startar alltid.
Citat från: "Spiricom"Citat från: "Moonken"Nu håller vi tummarna kanske blir man en lycklig ägare till en access 450Jäklar...du byter hjuling som en annan byter kallingar :wink: Min gumma har ju en access 250 sedan ett år tillbaka och jag lär säga att det är kvalité på dom quadarna. Allt är rejält på den...inga skruvar som lossnar och plast som går sönder på vintern och den startar alltid.haha jo d har ju råkat bli så :oops: men jag har alltid gillat access utseende och nu när d även kommit en med hyosung motor så är det en klockren maskin för min smak så går allt bara vägen nu så körde själv en access 250 tidigare o va kanon nöjd med kvaliten mm men saknade effekt