looks like shit.men smaken är ju som...
De är ju riktigt bra att dom kommer utan så sliper man gänga lös och slänga skiten! I övrikt så håller jag med iroc om hur dom ska se ut om man nu måste ha,De beror ju på lite var man kör! Själv kör ja ju inte på cross bana så jag fattar inte riktigt behovet! Men på vissa quads passar ju de bättre än andra!
Citat från: "lasse"De är ju riktigt bra att dom kommer utan så sliper man gänga lös och slänga skiten! I övrikt så håller jag med iroc om hur dom ska se ut om man nu måste ha,De beror ju på lite var man kör! Själv kör ja ju inte på cross bana så jag fattar inte riktigt behovet! Men på vissa quads passar ju de bättre än andra!Det är inte bara för cross du behöver nerfar. Så fort du kör lite fortare och börjar röra dig på cykeln behövs det.. Men kör man som en snigel så är det klart att det är onödigt.../J
Jag vet inte hur ni andra kör med era men när jag körde min så vart det flertalet tillfällen då man tappa fästet och landa med fötterna i nerfbaren's nät. Räcker med att man kör vanligt väg och där är en grop eller vägbula så stutsar det till utav fan så tappar man fästet. Jag antar och hoppas du kör utan hjälm och ryggplatta med för den onödiga kostanden lär du väl inte behöva med tanke på att det aldrig händer nått när du kör....... :? Fan alltså tänk lite...
Citat från: "Psycho"Jag vet inte hur ni andra kör med era men när jag körde min så vart det flertalet tillfällen då man tappa fästet och landa med fötterna i nerfbaren's nät. Räcker med att man kör vanligt väg och där är en grop eller vägbula så stutsar det till utav fan så tappar man fästet. Jag antar och hoppas du kör utan hjälm och ryggplatta med för den onödiga kostanden lär du väl inte behöva med tanke på att det aldrig händer nått när du kör....... :? Fan alltså tänk lite... NEJ faktist har jag både hjälm och platta de är bara benen jag skiter i, för de ser så djävla mesigt ut ,Men ni kan ju skaffa bur med för man vet ju ej ,allt kan ju hända! farligt farligt men härligt härligt