Låter ju himla bra det för mitt skydd lossnade idag...när jag körde ca 100 km/h på 2-filig motorväg så jag hade ingen lust att stanna och leta direkt.
Citat från: "daffan"Låter ju himla bra det för mitt skydd lossnade idag...när jag körde ca 100 km/h på 2-filig motorväg så jag hade ingen lust att stanna och leta direkt.Det var nästan så mitt gjorde också. Den ena skruven vibrerade loss utan att jag märkte det och när jag skulle stanna hängde den ner mot bromspedalen så jag trampade brevid... Som tur var det inte värre än att jag kunde kolla ner och "leta" mig rätt med foten. Undertiden som den hade hängt snett så smälte den på flera ställen och är nu mindre snygg. Så en ny skulle sitta fint, och den skulle definitivt monteras med någon form av gänglås...
Citat från: "pericso6"Nu har jag snackat med Erik på Sarner Trading och du behöver inte oro dig! Han håller på och plitar ihop ett mail som jag lägger ut här så fort jag har fått det.Du är ju en klippa Peter
Nu har jag snackat med Erik på Sarner Trading och du behöver inte oro dig! Han håller på och plitar ihop ett mail som jag lägger ut här så fort jag har fått det.
25st punkter kommer att förbättras på DMX450, 18 av dessa har vi letat fram när vi testade maskinen för ATV-QUAD.se BLA... Grenrörs skyddet, svingen "Bussningar" Framvagnen "Bussningar" Framvagnen "Smörjnipplar" Skidplates " Oljeburken och Svingen" Stötdämparen "bak" Ny tillverkare av Ramen "Dinli själva" ska visa bättre finish!!