Hej, precis den tråd jag letar efter. Jag har tröttnat på att köra själv och vill självklart vara med någon gång. Var kan ni rekomendera att köra runt Borås.Själv så bor jag i Centrum, men har min Quad i Kinna rumma och jag har tröttnat på grusvägarna där.Jag söker gärna lite större utmaningar som sand gropar eller cross barnor. Men att sam åka på grusväg fungerar bra också. :wink:
Se där en till från stan ..Du får väl hänga på någon kväll.Har bara lite kvar att skruva ihop..Hmm var skall vi lura ut dej :roll: :roll: JAg vet men då får jag kanske dra dej runt.En liten fin runda bakom min trädgård ..Eller vad säger du droopfy var det inte där du var med en gång Nesse
Tjennare.kul med mer folk..det finns diverse grusgropar och en å annan gammal crossbana som vi kör i. jag hoppas på lite åkning nu i veckan. dock är båda maskinerna nerplockade just nu... hoppas få ordning på grejorna ikväll eller så.höres//Droopfy
Vad skoj att det finns lite Goa Boråsare här.Vart ligger denna gammla crossbana som du nämner Droopfy?Den på bröt (I15) finns väl inte kvar ?Klart jag skall hänga med och köra så fort jag har fått ihop quaden igen. Men som ni ser så kör jag en LTZ 400 och klarar därför inte av så grov terräng. Jag ser det framför mig att jag upp vinchad ur träsket....