Varför är Raptor 350 så helvetes svårsålda ? Har ju kanonpris på min som är i mkt. bra skick med en hel del tillbehör på. Trodde jag skulle bli av med den på en gång. Fan dom 40 bananer jag vill ha är då det billigaste jag har sett :?
Generellt är det för höga priser på begagnade hjulingar. Jag ska inte uttala mej om din för den vet jag inget om. Med varor i allmänhet är det ett förhållande tillgång/efterfrågan. Det verkar inte gälla hjulingar.Säkert hundra begagnade till salu. Ändå köper alla nytt. Inte konstigt när det bara kostar 20 papp extra att få en sprillans.I tider med låga räntor skall priset på begagnade bilar, båtar, mc mm sjunka då folk tenderar att köpa nytt.Men lugn...våren är snart här och köptrycket lär ju öka. Tror att det kan ligga dej i fatet att du bor så långt norröver. Vet flera här neråt som någ skulle vara intresserade av din men man vill ju inte åka 60 mil för att bara titta... Lycka till iallafall!
Atvcenter borde kanske ha en egen annonssida där det sälj fyrhjulingar och tillbehör?
Citat från: "ingemar"Atvcenter borde kanske ha en egen annonssida där det sälj fyrhjulingar och tillbehör?Duger inte den här?http://www.atvcenter.se/modules.php?name=NukeC