snart ska man ut o lasta då 8O åka till macken o fylla i lite 98 oktan sen bah gaaaaaaaasaaaaa 8O
Hur ligger det till med er alla nu? Jag har nyss köpt fyrhjuling och letar ställen/grupper/folk att köra med. Dock så har jag ingen större lycka Jag kommer från Färila men här är det tamefan helt dött.Jag och polaren är ute så fort vi har en stund över men ser alldrig några andra fyrhjulingar som är ute och kör.Endå så kör vi ganska stora ytor Färila/Ljusdal/järvsöSå händer det nått där borta i Delsbo??
Citat från: Grönis skrivet 30 januari 2010 kl. 15:25:02Hur ligger det till med er alla nu? Jag har nyss köpt fyrhjuling och letar ställen/grupper/folk att köra med. Dock så har jag ingen större lycka Jag kommer från Färila men här är det tamefan helt dött.Jag och polaren är ute så fort vi har en stund över men ser alldrig några andra fyrhjulingar som är ute och kör.Endå så kör vi ganska stora ytor Färila/Ljusdal/järvsöSå händer det nått där borta i Delsbo??Kolla här: http://www.delsboligan-atv.se/Snälla roliga människor att köra med. Riktigt enkla människor och lätta att komma in med. Du kommer känna dig välkommen. Vi kanske kan köra tillsammmans någon gång? Är utan hoj för tillfället då jag väntar på min som inte kommer dyka upp tidigast i mars.
Jodå visst finns det lite vägar. Jag brukar också åka med en polare. Vi kanske kunde åka tillsammans fram åt sommaren? Får ju inte min nya hoj före mitten av mars iaf.