Härligt låter fint mistänker jag, Är de någon typ av japps dämpare du använt? Fräcka bilder
Grattis till maskinen!!Kan inget om sporty just men avgas knallarna beror säker på att den går snålt med tanke på att det satt ett annat avgas på den. Prova att gå upp i storlek på munstycket.Ang luft filter så kör jag med öppen luftburk och ett sportfilter (green line tror jag de hette).Funkar fint som snus
Tja!Märkte rätt så snart att avgasröret blev tokhett väldigt fort så jag knallade till biltema och inhandlade avgasbandage eller vad det nu heter och lindade runt det, märkte då att det inte sitter nån packning mellan toppen och avgasröret så det smiter ut lite luft där, har förstått att det kan bidra till knallar?Är bra sugen på att ta lös förgasan och fixa munstycke men kan ju inte mycket om motorer så jag vettåfasen om jag får tillbaka allt igen, sitter ju massa slangar, sladdar o grejjer kopplat till den som bara gud vet vad dom är till för(kanske inte bara han, men nästan...), sen vet man ju inte vad för små skruvar, fjädrar o annat lull lull som sitter innuti förgasarn Får se om jag tar till mig mod att riva isär den imon, skiter det sig så kommer jag posta konstant 1 gång i timmen tills problemet är löst