Citat från: "st0kk"Citat från: "Stamper"St0kk eller Seabeast, jobbar nån av er på YIT?nopejag jobbar på tre korvar (///) och....Seabeast jobbar överallt! Japp det stämmer, jag får betalt för att se världen (europa i.a.f).Väntar med spänning på det nya grenröret. när detta kommer skall jag montera min slipondämpare. får se hur stor skillnad det blir. mänter denna skillnad, inget upplevt alltså..
Citat från: "Stamper"St0kk eller Seabeast, jobbar nån av er på YIT?nopejag jobbar på tre korvar (///) och....Seabeast jobbar överallt!
St0kk eller Seabeast, jobbar nån av er på YIT?
Då har man hämtat älsklingen med 160 och sport filter mont och j¤vlar vilket drag skilnaden hade jag inte kunat drömma om och för att inte tala om ljudet mot innan. Drar snabt upp till 105km/h men sen trötnar den upp till 115km/h. Fick barrbaa armar av effektn Men har man smakat på kakan så vill man ha mer Ska bli kul att höra hur det bli med din seabeastOch Stoke har du igång din igen?
Citat från: "Andreas77"Gött att den satt så bra till Till er med effekt :twisted: i er så fick jag veta att det sitter en "katt" i ljuddämparen (hade jag ingen annig om) och den är ju bra på att ta bort en massa hk. Får ta och se om man kan få till någon ny dämpare till vinten, nu kommer det goa vädret och det är ju så roligt att köra Har lämnat in hjulingen för byte av munstyckerna (får inte tummen ur ... att göra det) får tillbaka den idag skall bli roligt att se om det blir stor skillnad.Vad är det för "kat" du talar om,är det den töntiga böjda påpin där bak på dämparen?
Gött att den satt så bra till Till er med effekt :twisted: i er så fick jag veta att det sitter en "katt" i ljuddämparen (hade jag ingen annig om) och den är ju bra på att ta bort en massa hk. Får ta och se om man kan få till någon ny dämpare till vinten, nu kommer det goa vädret och det är ju så roligt att köra Har lämnat in hjulingen för byte av munstyckerna (får inte tummen ur ... att göra det) får tillbaka den idag skall bli roligt att se om det blir stor skillnad.
Hur mkt väger ni egentligen? jag är 110 pannor lätt. Upplever som att det saknas NM. Och jag har 160 + slipp on.Har aldrig lyckats ta mig till 100 ens Längtar efter nya kröken ja me Ang min adly så funkar den.. men jag ska byta ut den gamla packboxen mot en ny imorgon för att slippa strulet med att den kryper ut igen..Man får väll säga så här... jag kör med adlyn tills jag har RÅD (den är juh iaf billig i drift) att skaffa en större och hellst 4x4 då skogen lockar ...
Citat från: "st0kk"Hur mkt väger ni egentligen? jag är 110 pannor lätt. Upplever som att det saknas NM. Och jag har 160 + slipp on.Har aldrig lyckats ta mig till 100 ens Längtar efter nya kröken ja me Ang min adly så funkar den.. men jag ska byta ut den gamla packboxen mot en ny imorgon för att slippa strulet med att den kryper ut igen..Man får väll säga så här... jag kör med adlyn tills jag har RÅD (den är juh iaf billig i drift) att skaffa en större och hellst 4x4 då skogen lockar ...Jag väger 80kg och effter mina mods saknar jag inget nu.. den går som fan är nästan lite 8O att det kunde bli sådan skillnad, det skulle vara en nu dämpare då och en växel nr 6 att peta i vid 100Vad jag har hört så skall xs mod doc gå lite bätre org en modelerna innan min gjorde över 100 från butik med 13 kuggars.
Jo, men Moonken hade ju mätt med gps och det skillde 8km/h mot hans mätare på hjulingen. Eller menar du att vi inte kan lita på den :?
Jag lämnade min till mmb racing och han sa att det sitter en "katt" i ljuddämparen, dom måste tydligen ha en för att bli lagliga ,avgasvärde och sån skit man vet ju vad som hände med den gammla saab turbon från 185hk ner till 160hk med "katt"
Har du samma inställningar? HAR du samma omkretts...GPS är ett alternativ, utan tvekan!Min är säkert åxå glädjemätare... och jag tror jag toppat 96km/hMen jag är rätt fet, så det kanske stämmer, med luftmotstånd inräknat.
Men om katen sitter i dämparen och dom som kör med slipon har ju då ingen.Om det är så måste dom ju ha märk en riktigt bra skillnad?Är det pipen den böjda som räknas som kat eller sitter det mer skit inuti?Jag väger ca:107 och rullar upp min i 96-100