CiteraHaha, det är skönt att äga nån. Själv äger jag alla bilar vid rödljusen!Jag äger däremot inte Banshee's vid rödljus. Inte den i Vingåker i alla fall! :evil: Blir han kaxig skickar jag polisen på honom
Haha, det är skönt att äga nån. Själv äger jag alla bilar vid rödljusen!
Motorn går bra, men har nåt missljud.Finns en kille på dinli tråden som har nåt liknande.Oljan,har ju olje pump som inte släpper trycket där finns det lite.Öppnar man till filtret så finns det där med och öppnar man ventilkåpan finns det även där lite grann.Sen är det så att motorhalvorna är inte lutande mot oljepluggen så det finns kvar lite på botten me`.4dl har ni mätt upp hur mycket ni får ur eller går ni på det som är skrivet??Vill man ha bort mer gör som jag klyv motorn
seabeast Skrivet: Ons Apr 16, 2008 12:52 am Rubrik: -------------------------------------------------------------------------------- Stamper skrev: Citat: Haha, det är skönt att äga nån. Själv äger jag alla bilar vid rödljusen! Jag äger däremot inte Banshee's vid rödljus. Inte den i Vingåker i alla fall! Blir han kaxig skickar jag polisen på honom Är det G:son som du syftar på??? Blir han kaxig kan du ju alltid säha till honom att ha jobbar på ///