Köp ett Fat boy 4 system och dom vanliga grejorna munstycke, filter så har du lite mera mos en din polare.Det kostar att ligga på topp ca 7000kr för Fat boy 4 8O
Grattis till maskinen och visst fan är det skoj!Drog en repa till Katrineholm i söndags men det var dött som i graven. På tal om graven så kan nog ljudet från Raptorn väcka det mesta. Tänkte jag skulle se till er någonstans men icke. Var ni ute nåt i söndags?Kollade till mitt gamla hus också, det stod kvar.Hur fort går era Adly? Vad är det för effekt/vrid i dom?Såg den nya modellen med blinkersen i skärmen. Riktigt snygg!
Jag håller på att bearbetar min bror så han också fastnar i deta träsk och undrar lite om adly sporty eller om det var sport som någon av er hade köpt. Är det den modelen som har blinkersarna uppe på karrosen. Om det är så ser det också ut att vara samma ram på den som crossroaden men är det samma motor?
108 km har jag varit uppe med min adly 300 XS bytt munstycke och tagit bort lilla röret längstbak ( pipen ) o sen pluggat till avgasreningen.. mer drag vill man ju alltid ha
Ja det kan man juh tänka sig att det är en glädjemätare tycker bilarna kommer upp i röven väldigt fort även om man håller 85km/h på en 70 väg tex,men är det någon som provat att mäta efter en bil eller med gps?Mäta hjulomkretsen och uppdattera i hastighetsmätaren, hur menar du då?