jadu svårt att säga hur det tänks osv, många som sätter ut annonser lite halvdyrt för dom inte är riktigt sugna på att sälja, andra drömmer om att få det dom begär, någon fantasisumma medans några sätter ett vettigt pris men lik förbannat köper inte folk.när det gäller dom mer extrema quadsen så går ju 99% av dom hårt och detta är något förhoppningsvis (så säga) alla vet om.Var som en kompis skulle sälja sin Ford Sierra med 470hk, köparen frågade om den var hårt körd? Det är väl klart som fan den är hårt körd inom marginalen för hårt, Inte varvstoppen från hemmet till komsum hårt körd men ändå liksom varva ut ordentligt, ja ni fattar...Så här går ju dom flesta quad's och även om folk vet att dom själva kommer köra likadant som dom flesta quads redan har blivit behandlade av andra personer, t.ex köper jag en quad som gått 300mil så antar jag ju att den har gått så hårt som jag kör, inte så många som kör hårdare så säga, för jag kör min rätt hårt Så det är väl nån skum gen i kroppen som säger "nej!! lägg på 20-30% av priset istället och få en NY maskin, för den här är säkert härjad!". Men visst är det gott att ha nånting som man vet precis hur den blivit använd.Bilar däremot är ju inte direkt 90%+ hårt körda - det är ju så man får låna morfars bil in emellanåt och sota ur den