Hur är det med garantierna om man inte följer säljarnas service rekomendationer? Har nu kollat upp lite och de flesta som säljer bla raptorn vill att man skall serva vid 30mil 70mil 100mil sedan varje 100 mil efter det?? Skulle aldrig funka för mig. Om jag kommer köra i närheten utav vad jag kör med mina motorcyklar så har jag inte råd att serva efter det. Kan ju bli 3-4000 mil om året :roll:
Citat från: "bebbe"Hur är det med garantierna om man inte följer säljarnas service rekomendationer? Har nu kollat upp lite och de flesta som säljer bla raptorn vill att man skall serva vid 30mil 70mil 100mil sedan varje 100 mil efter det?? Skulle aldrig funka för mig. Om jag kommer köra i närheten utav vad jag kör med mina motorcyklar så har jag inte råd att serva efter det. Kan ju bli 3-4000 mil om året :roll:Är det yamaha återförsäljare du pratat med eller är det de återförsäljare för de vägreggade?
Den nya kawan är också riktigt fin! Där har du ju även back, aluminium ram och el. insprutning som ltr