Är det bara 2-ledad framvagn på rallyn?Det står "Independent - single A-arm" på specen.Det är ett stort minus i så fall.Och den är 123kg lättare än Linhai 300 2x4.Är det verkligen ett så stort minus? Vill den kliva upp på hjulkanten i kurvor eller?
Citat från: "gurra-g"Är det bara 2-ledad framvagn på rallyn?Det står "Independent - single A-arm" på specen.Det är ett stort minus i så fall.Och den är 123kg lättare än Linhai 300 2x4.Är det verkligen ett så stort minus? Vill den kliva upp på hjulkanten i kurvor eller?OK men att den är 123 kg lättare är väl knappast ett minus eller utan mer en skillnad som gagnar den något mindre motorn eller har jag fel här. Har vikten någon större bestydelse. Att det har en singel A-ar får jag ta under övervägande.
Citat från: "freeriderse"Citat från: "gurra-g"Är det bara 2-ledad framvagn på rallyn?Det står "Independent - single A-arm" på specen.Det är ett stort minus i så fall.Och den är 123kg lättare än Linhai 300 2x4.Är det verkligen ett så stort minus? Vill den kliva upp på hjulkanten i kurvor eller?OK men att den är 123 kg lättare är väl knappast ett minus eller utan mer en skillnad som gagnar den något mindre motorn eller har jag fel här. Har vikten någon större bestydelse. Att det har en singel A-ar får jag ta under övervägande.Jag menar bara att den inte går i samma division som Linhai 300,Jämför istället med tex Linhai 200 då.Och ska du dra tungt så är det en nackdel med låg vikt, mendet spelar kanske ingen roll för dina krav.