Behöver lite hjälp med vad jag ska hitta på med min raptor 700 08 röd vit, åker mest grus & asfalt.Det som sitter på nu är, pclll usb, pro flo k&N, utan lock, 15 drev, barker dual, pro armor dominator front bumper, ricochet body armor.Det som är klart är att det åker på hiper fälgar.Funderar på följande.Hotcams trimm kam 1 eller 2Högkomps kolvPower commander ignition module.Även ideer om a-armar samt bak axel, tänkte bredda den lite, obs inga spacers.Där vet jag inte vart jag ska ta vägen. Eller annat skoj, allt är av interesse.Ideer och tankar.......
garmin zumo 500 delux gps.......den e riktigt grym,sitter som bergetoch monteras i p broms handtaget,,de sitter monterat på den senaste röd\vita som ja leverera....
Citat från: "Respekt"garmin zumo 500 delux gps.......den e riktigt grym,sitter som bergetoch monteras i p broms handtaget,,de sitter monterat på den senaste röd\vita som ja leverera....Fan visste att jag skulle köpt av dig igen, zumon ingick väl i priset.....Ledsen att höra att dom gick in hos dig.
Det är houser a-armarna jag kollat på, men vet inget om a-armar.ska man gå på houser, eller något annat?
CiteraDet är houser a-armarna jag kollat på, men vet inget om a-armar.ska man gå på houser, eller något annat?jag har houser på min trx, läste att de skulle vara bland dom bästa a armarna, framför allt om man skulle köra med orginal längden på stötdämparna, dessutom ser dom ruggit bra ut har inte hunit med att prov köra med dem på ännu så vet inte hur dom känns att köra på, men kan ju berätta de sen när jag testat. (honda suger på att fixa fram delar, så därför har jag inte kunnat prov köra än. meningen med märkes maskin är ju att man snabbt ska kunna få fram delar som är sönder, så var det med yamaha allfall)