Citat från: "ImuN"jag e inte nybörjare på att köra direkt men de verkar ni vara eftersom ni vet hur man slår runt..jämnför lite med mitt ny köp. tack för svaren på frågorna iafHAHA!! Jag är inte heller någon nybörjare direkt! Om man började köra sin första cross när man var 4år och kört i princip varje år sen dess, 4>23år, Då räknar jag mig inte som en nybörjare.Det jag menade med att slå runt är att det finns chans att göra det om man gillar det Sen har jag inte gjort det själv :wink:
jag e inte nybörjare på att köra direkt men de verkar ni vara eftersom ni vet hur man slår runt..jämnför lite med mitt ny köp. tack för svaren på frågorna iaf
Citat från: "shivaxl"Citat från: "ImuN"jag e inte nybörjare på att köra direkt men de verkar ni vara eftersom ni vet hur man slår runt..jämnför lite med mitt ny köp. tack för svaren på frågorna iafHAHA!! Jag är inte heller någon nybörjare direkt! Om man började köra sin första cross när man var 4år och kört i princip varje år sen dess, 4>23år, Då räknar jag mig inte som en nybörjare.Det jag menade med att slå runt är att det finns chans att göra det om man gillar det Sen har jag inte gjort det själv :wink:Är du säker på att du inte slagit runt?
om de är skader som ni räknar som erfarenhet så ligger jag rätt bra till.. slog runt med crossen för ca3år sen och bröt ryggen.. samma här.. fick min första när jag va 4:a.. en gammal hederlig pw50..Och SoloNo1 vart skriver jag att jag ska ha en vägregad maskin? de ända jag försöker få ut ur den här tråden är lite siffror..
Har man inte slått sej så har man inte kört....[/quotehåller med, har man aldrig varit över gränsen så vet man inte var den är!. klart man slagit runt, många gånger, det handlar lite mer om att våga prova hoppa 10m lång fast man kanske inte klarar det.Hade nog haft min quad i 2-3 månader när jag slog runt, hoppade 10.5m på crossbanan utanför Ed, det var inge bra ju.Hur som helst så ska Raptorn ha...49Hk i motor41Hk på hjulen
Förstår dock inte varför man köper en vägreggad om man ska ha en ren crossmaskin för bana, Ktm 525 vad jag hört är en grym maskin på många sätt "delad bakaxel, tar sig fram fortare än många andra maskiner i ojämna områden" samt att den ska vara väldigt skön att köra på crossbana...