Citat från: "CoolEdde"Citat från: "Pete"Citat från: "Rankoon"Jorrå, det är lungt, gillar allt du säger. Har du fått något datum på leverans av nya pärlan?. 8OCirka 14 dagar.... lååååååång väntan.... Sömnlösa nätter med andra ord, wish i was there!Vad blir det för maskin? :roll:Brute Force 750 -08 .... Kermit Limited Edition.... Som tur är så får jag låna en hoj tills min nya har kommit..... annars hade det varit olidligt..... 8O 8O
Citat från: "Pete"Citat från: "Rankoon"Jorrå, det är lungt, gillar allt du säger. Har du fått något datum på leverans av nya pärlan?. 8OCirka 14 dagar.... lååååååång väntan.... Sömnlösa nätter med andra ord, wish i was there!Vad blir det för maskin? :roll:
Citat från: "Rankoon"Jorrå, det är lungt, gillar allt du säger. Har du fått något datum på leverans av nya pärlan?. 8OCirka 14 dagar.... lååååååång väntan....
Jorrå, det är lungt, gillar allt du säger. Har du fått något datum på leverans av nya pärlan?. 8O
Citat från: "Pete"Citat från: "CoolEdde"Citat från: "Pete"Citat från: "Rankoon"Jorrå, det är lungt, gillar allt du säger. Har du fått något datum på leverans av nya pärlan?. 8OCirka 14 dagar.... lååååååång väntan.... Sömnlösa nätter med andra ord, wish i was there!Vad blir det för maskin? :roll:Brute Force 750 -08 .... Kermit Limited Edition.... Som tur är så får jag låna en hoj tills min nya har kommit..... annars hade det varit olidligt..... 8O 8OF-n vad häftigt då kan du köra i leran som dem riktiga grabbarna :!: Längtar efter att få se de scener som skall till att utspela sig i skogarna kring Stockholm. :wink:
Citat från: "CoolEdde"Citat från: "Pete"Citat från: "CoolEdde"Citat från: "Pete"Citat från: "Rankoon"Jorrå, det är lungt, gillar allt du säger. Har du fått något datum på leverans av nya pärlan?. 8OCirka 14 dagar.... lååååååång väntan.... Sömnlösa nätter med andra ord, wish i was there!Vad blir det för maskin? :roll:Brute Force 750 -08 .... Kermit Limited Edition.... Som tur är så får jag låna en hoj tills min nya har kommit..... annars hade det varit olidligt..... 8O 8OF-n vad häftigt då kan du köra i leran som dem riktiga grabbarna :!: Längtar efter att få se de scener som skall till att utspela sig i skogarna kring Stockholm. :wink:Vaddå riktiga grabbar*offended* :wink: Det är vi riktiga grabbar som jobbar lite för att ta oss fram
Vad bra, så då är du med på lördag då?.