Citat från: "xxx"Hur går det med Goesen? Tråkigt att höra hur det utvecklat sig för dig!Själv har jag just sålt min Raptor 350 med siktet inställt på LT-Z400, men jag måste medge att man blir lite sugen på en 450X med dom priserna som är.Känns ändå som att en beggad sukka är ett stabilare alternativ, om än att dina problem är sällsynta.
Hur går det med Goesen?
Man får vad man betalar för, nog för att maskinen kostar 60 000:- men ni trodde väl inte den skulle kunna jämföras med dom kända japanerna? Ni säger att ni inte hade råd med "värre", men då måste det ju vara bättre att köpa en beggad kvalitésmaskin istället?Tycker givetvis synd om dig och naturligvis ska grejerna hålla. Men som sagt, man får nog räkna med lite problem för dom pengarna. Som att jämföra en skoda med en audi. Alla märken kan krångla men risken att den billigare gör det är ju klart överhängande. Själv har jag nyss fått en ny ram+sving pga av att dom som satt på rostade till förbannelse, så jag vet hur det känns och då har jag betalat betydligt mer pengar för att få grejer som verkligen håller. Men men, hoppas det löser sig!
jag kör själv hyosung 450 och den har haft en del barnsjukdomar som nu är fixat och efter det så tuggar den och går så fint så fint, bara man fick fixa dom felen i början som alla tydligen haft så går den bra nu.det var aldrig så illa med min som med din dock , lite gängor som gått sönder, helicoilat etc, dragit massor med bultar med loctite, hjulnav som lossat på sig och så. men som sagt nu går den som ett skott!Även precis som dig var jag ny med quad så jag köpte något billigt men ändå nytt, och nu ska jag byta upp mig till raptor 700 verkar det som . ska provköra en i morgon bara så jag inte köper en "TANK" men det tror jag inte