Som rubriken antyder.Finns det någon klubb/sällskap som åker ut och åker lite och har skoj omkring skara eller i städer omkring med kanske för den delen.Annars får man väl se om det kanske finns något intresse för att dra igång något.
Låter förbannat trevligt. Blandad kompott... Precis som det ska vara.Hakar gärna på om ni har plats över för en taiwanracer
Citat från: "Orthafix"Låter förbannat trevligt. Blandad kompott... Precis som det ska vara.Hakar gärna på om ni har plats över för en taiwanracer Självklart ska du med, Ju mer desto bättre ju, Får se om jag hinner få i ordning på mitt projekt innan första körningen, Det krånglar redigt Kommer nog komma upp en "Åkautochåka" Tråd längre fram, Har jag det i minnet så påminner jag dig via PM om det skulle vara så att du inte är inne här så ofta och kollar, Eller så skickar du ett PM till mig med ditt nummer så slår jag en signal när det börjar närma sig Mvh joacim
Citat från: "shivaxl"Citat från: "Orthafix"Låter förbannat trevligt. Blandad kompott... Precis som det ska vara.Hakar gärna på om ni har plats över för en taiwanracer Självklart ska du med, Ju mer desto bättre ju, Får se om jag hinner få i ordning på mitt projekt innan första körningen, Det krånglar redigt Kommer nog komma upp en "Åkautochåka" Tråd längre fram, Har jag det i minnet så påminner jag dig via PM om det skulle vara så att du inte är inne här så ofta och kollar, Eller så skickar du ett PM till mig med ditt nummer så slår jag en signal när det börjar närma sig Mvh joacimDin kommer nog inte rulla en meter i sommar om du ska fortsätta med ditt projekt