Respekt är inget man kan slå i människor, speciellt inte idioter :!: //L
Citat från: "Lillhajen"Respekt är inget man kan slå i människor, speciellt inte idioter :!: //LNej men rädsla nog att ge faan i mina prylar iaf,sen skulle de då få mej att må bra mycke bättre.
Jäkligt tråkigt att höra :evil: Vad jag förstod så har du något typ av larm med tanke på rörelse detektorerna! För att veta var dom finns så borde tjuven/tjuvarna besök dig tidigare.......Ett tips i framtiden :idea: Anordna ett eget patent larm som ändast du känner till och ha det aldrig synligt när du har kunder/kompisar där....... Det har räddat min rörelse minst en gång :wink: P.s våld är alltid våld men rättelse är alltid en befrielse 8O :wink: //Nonne
fan Respekt det är ju min gamla access som dom tog , fan vad trött man blir på dessa idioter som inte kan se skillnad på mitt och ditt DÖDA fan skapen d e d nog fan värt skulle nog fan jag ha gjort.. lycka till med sökandet hoppas den kommer till rätta. :evil:
Jobbigt att behöva tänka att varje potentiell kund\kompis e en möjlig fuling... sätta en handgranat som bobitrapp kanske :idea: Hur vet du att de räddat dej minst 1 gång???Fick du i så fall tag på boven osv???