Mitt råd efter vad jag läst så hade jag helt skippat edelbrock förgasaren. Detta gäller då främst yfz 450 där är orginal förgasaren överlägsen vill man ha mer ur den så borra upp den till 42 mm. Sen vet jag inte exakt hur det är med raptorn men skulle tro det inte skilljer sig så från dem. Min yamaha dag/ dagar det senaste har varit att sätta ihop min efter fullständig genom gång inkl split av motor och byte samt uppgraderingar av diverse. Har har nu bara plasten kvar även den med helt nytt dekal kit samt sadelöverdrag att montera skall dock tvätta den helt först innan jag monterar allt sen sätta ihop den och jetta den.Sedan blir det att sälja den. :wink: Någon som är intresserad så är det bara att PM'a mig. Det ligger dock ingen +3 stroker i den längre utan orginal. Samt 13,1 kolv.
Skaffa mitt från usa med. 1/10 del av priset mot här hemma ink sadelöverdrag och frakt. :wink: Ha varmt i rumet där du är när du sätter på dekalerna annars blir dem stela. Är bra att ha en varmlufts pistol att värma försiktigt med också.En del kör med vatten dusch när dem sätter dit dem men vi va två som gjorde det så det funka lika bra utan. Bara man är nogran å försiktig.