Citat från: "Arke"Citat från: "DanneR33"Jag antar att det är oss du syftar på arke, men jag fattar inte vad det är som stör dig.Om jag har en åsikt så är det väl inte funride som säger vad jag ska skriva eller?Jag ger åsikter om saker jag har använt eller vet att andra jag känner har använt, är inte det bra så folk vet vad det är som dom tänker köpa?och har dom det på funride så skriver jag det!!!Sen tror jag inte funride behöver köpa sitt rykte för vad jag har förstått så tycker många att dom är bra!!Den här tråden var rätt löjlig tycker jagAmen Danne! Tänk efter lite. Du kan väl inte påstå att en sponsrad debattör gör helt ärliga inlägg. Om du vore drabbad av en försenad leverans av en beställd vara från Funride för tredje gången, skulle du inte låta det bli 6 förseningar innan du gör en tråd av det här på forumet.Den sponsrade vaktar nog sin tunga lite extra, annars kan ju sponsringen utebli. Effekten blir ju att nybörjare inte får reda på vilka handlare som är kassa och vilka som är bra. På riktigt!Jag har aldrig träffat Brattberg men jag tycker att han verkar vara en hedersknyffel som driver detta forum där många av oss spenderar åtskilligt med förströelsetid. Att du sedan snor/minskar hans möjlighet till reklamintäkter tycker jag är trist. Du får gärna tycka att den här tråden är löjlig. Men jag råkar tycka att folk ska "tjäna" sina pengar någon annanstans, detta samt folks ärliga åsikter vill jag ta upp med denna tråd!Vill poängtera att Funride användes som exempel ovan. Ingen skugga över deras ev leveranstider från min sida. Jag har inga erfarenheter av dem.Det är väl inte bara south side folk som handlar på funride så om det är problem med funride så kommer det nog fram ändå eller vad tror du?Dom saker jag har på min hoj är jag skitnöjd med och då skriver jag det....vi kör ATV för att det är riktigt jävla kul och kan man få hjälp med det ekonomiska så blir det ju ännu roligare.Jag tror att även du och många andra skulle uppskatta hjälp av ett företag så det är väl som det brukar att ibland har folk tur och får hjälp och ibland inte..
Citat från: "DanneR33"Jag antar att det är oss du syftar på arke, men jag fattar inte vad det är som stör dig.Om jag har en åsikt så är det väl inte funride som säger vad jag ska skriva eller?Jag ger åsikter om saker jag har använt eller vet att andra jag känner har använt, är inte det bra så folk vet vad det är som dom tänker köpa?och har dom det på funride så skriver jag det!!!Sen tror jag inte funride behöver köpa sitt rykte för vad jag har förstått så tycker många att dom är bra!!Den här tråden var rätt löjlig tycker jagAmen Danne! Tänk efter lite. Du kan väl inte påstå att en sponsrad debattör gör helt ärliga inlägg. Om du vore drabbad av en försenad leverans av en beställd vara från Funride för tredje gången, skulle du inte låta det bli 6 förseningar innan du gör en tråd av det här på forumet.Den sponsrade vaktar nog sin tunga lite extra, annars kan ju sponsringen utebli. Effekten blir ju att nybörjare inte får reda på vilka handlare som är kassa och vilka som är bra. På riktigt!Jag har aldrig träffat Brattberg men jag tycker att han verkar vara en hedersknyffel som driver detta forum där många av oss spenderar åtskilligt med förströelsetid. Att du sedan snor/minskar hans möjlighet till reklamintäkter tycker jag är trist. Du får gärna tycka att den här tråden är löjlig. Men jag råkar tycka att folk ska "tjäna" sina pengar någon annanstans, detta samt folks ärliga åsikter vill jag ta upp med denna tråd!Vill poängtera att Funride användes som exempel ovan. Ingen skugga över deras ev leveranstider från min sida. Jag har inga erfarenheter av dem.
Jag antar att det är oss du syftar på arke, men jag fattar inte vad det är som stör dig.Om jag har en åsikt så är det väl inte funride som säger vad jag ska skriva eller?Jag ger åsikter om saker jag har använt eller vet att andra jag känner har använt, är inte det bra så folk vet vad det är som dom tänker köpa?och har dom det på funride så skriver jag det!!!Sen tror jag inte funride behöver köpa sitt rykte för vad jag har förstått så tycker många att dom är bra!!Den här tråden var rätt löjlig tycker jag
vill ett företag ha bra reklam så tar dom kontakt med brattberg så dom får en logga högst upp..Hur många är vi som brukar skriva här med dessa loggor i signaturen? ca 3 st kanske och det är väl knappast att ta reklamintäckter av brattberg.Dom som skriver polaris i sin signatur slår dom också undan benen för brattberg?nej, jag tycker nog att man ska få ha vad man vill i sin signatur.Det som kan bli jobbigt är om det blir för stora loggor, det tycker jag skulle bli ett problem.
Jag håller helt med att de inte borde finnas riktad reklam i signaturen.Att man skriver vilken maskin man kör ser jag inte som någon reklam, men att man lägger ut info om inköpsställe osv de är inte OK i mina ögon, inte eftersom detta forum drivs av en privatperson (brattberg). Men de är som sagt upp till ägaren av forumet att bestämma.