procom cdi-box ökar varvstoppet med 1200 varv vilket ger 3hk mer på topp kostar 800 med frakt från e-bay atv galaxy för övrigt är mikuni tm 40 bara skit beställde en sån bestyckade nästan ijäl mig provade alla munstycken som fanns tror jag gick fan inte att få till --originalförgasaren med DJ är helt klart det bästa
Glömde ju fråga vad du har pillat i för munstycken i din TM42
Får nog ta och beställa en sådan då om ett tag om du kan gå i god för den. Orginalgasaren är väl inte direkt TopQual
Citat från: "Orthafix"Får nog ta och beställa en sådan då om ett tag om du kan gå i god för den. Orginalgasaren är väl inte direkt TopQualI min mening så tycker jag den är kanon....Kompisen har Edelbrock på sin+ en massa annat men jag upplever min rappare....i månadsskiftet så ska jag sätta på DMC system och då lär den bli ännu bättre för orginalet stryper nog en del :roll:
Citat från: "nitrotobbe"Citat från: "Orthafix"Får nog ta och beställa en sådan då om ett tag om du kan gå i god för den. Orginalgasaren är väl inte direkt TopQualI min mening så tycker jag den är kanon....Kompisen har Edelbrock på sin+ en massa annat men jag upplever min rappare....i månadsskiftet så ska jag sätta på DMC system och då lär den bli ännu bättre för orginalet stryper nog en del :roll:Månadsskiftet kom tidigt denna månaden,,, Hoppas att du är nöjd för det var jag,,,